Ett hålbarns bekännelser.

Idag är det den 13 juli 2012. Den 13 juli 2009 började jag skriva på riktigt. Fast på mitt gamla hak då. Som för övrigt onödigt många stalkar än idag. Jag menar, jag delar inte med mej av ett äkta liv där längre.
 
Men i alla fall. Tre hela år. Det är rätt fett faktiskt. Jag brukar alltid sluta med sånt jag börjar med. Att skriva, gitarren och musiken är nåt jag aldrig slutade med. En klapp på axeln, fan va bra jag är.
 
Och så mycket jag växt som människa under dessa tre år också genom att skriva. Jag har lärt mej så mycket. Av mej själv, och det är så jag vill ha det. Det var nog då jag började att bli jag ändå. Jag är stolt över mej själv.
 
För att fira detta ska jag dra till med en redig brakfest för alla hålbarn här i hålan och bjuda på jättefint och jättegammalt vin. Du är inte bjuden. Ae. Jag ska fira med att planera Kent, och typ kanske gråta en skvätt.
 
Här är förresten de senaste bildsoundtracken:
 
Amanda Jenssen – Common Henry
 
Anna Ternheim – Summer Rain

Kommentarer
Postat av: Jenny Rietschel

Du skriver fantastiskt.

2012-07-13 @ 03:49:59
URL: http://jennyrietschel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0